Публикации

LTB колекция пролет лято 2013

  На 75-то издание на PITTI UOMO се състоя международната премиера на LTB колекция пролет/лято 2013. Колекцията на LTB привлича голямо внимание не само с качеството и дизайна си, но и с вдъхновението, което се крие зад колекцията. LTB представи една забележителна колекция за всекидневно облекло на PITTI UOMO, което също се описва и като събитието, слагащо началото на календара за търговските изложения на модата. На 13 и 16 февруари Флоренция беше домакин на над 900 марки и 24 000 клиенти от цял свят. Един нов поглед към мъжете и жените в градския живот. LTB създаде лятната си колекция и остави следа в световната модна индустрия на една от най-значимите световни модни предпремиери. В колекцята пролет лято2013LTB се фокусира върху градския живот, особено върху новите жители на градовете. Темата за този сезон е ‘в търсене на новото злато в града’. По-оскъдното е най-желано в градския живот визирайки емоции, енергия и опит с холистична гледна точка. Новото злато опознава енергията на бъдещ

Магазини

  LTB разполага с над 250 магазина и 4000 търговски пункта по цял свят, като изключим родната им страна. Адресите на магазините са:  София: ул. Шишман 17 +359 885074659 Sky City Mall , ет1- ул. Коста Лулчев 52 +359 885074527 The Mall, ет1- бул. Цариградско шосе 115 +359 885357771

LTB КАЧЕСТВО

  Качеството на LTB се осигурява благодарение на млад, динамичен и добре обучен професионален екип и се базира на желанието за удовлетворяване на клиентите , както и проектите на екипа. По този начин, при извършване на нашата дейност, ние се обръщаме към клиентите си с уважение, справедливост и любезност. LTB КАЧЕСТВО

LTB ИСТОРИЯ

  Създадена през 1994г. , LTB е водеща марка от групата САК. Въпреки че дънковият плат е предпочитаният материал от LTB , тя изполва и редица други материали при дизайна на своите продукти. LTB е вореща марка за спортни облекла и нейния ръководен принцип е повишаването на качеството на продукцията и услугите. Приоритетите на LTB са висококачествената продукция и уникалният дизайн. Марката насърчава колективното участие и общите идеи, свързани с оптимизирането на производителността.

LTB СВЯТ

  LTB достигна високи проценти на популярност по света скоро след доказването си на турския пазар. Този успех се дължи не само на стратегиите на главното ръководство, но и на екскулзивните екипо на LTB, работещи в девет различни офиса по светра. Днес LTB продължава да се разраства и разпространява по международните пазари чрез откриването на свои собствени магазини и благодарение на ефективната си дистрибуторска система. В момента продажбите на LTB в 65 различни страни се осъществяват чрез наличните дистрибуционни канали, а в други страни непрестанно се провеждат маркетингови проучвания. LTB се идентифицира със свободомислещите личности, които искат да бъдат себе си и нямат никакви предрасъдъци, със силните личности, които вярват в себе си и в начина, по който изглеждат според модните тенденции, които следват и марките, които предпочитат.